Uudised
23.12 Kinnisvaraturg.ee uudised RSS-uudistevoona
23.12 Ansip: neljarealist Tallinna-Tartu teed pole praegu vaja
23.12 E.L.L. Kinnisvara arendab mitmeid projekte Lätis ja Leedus
22.12 Tallinn uurib elanike koduvaliku põhjusi
22.12 Endised pommivarjendid seisavad peamiselt jõude
22.12 Forseliuse keskus saab kõrge naabri
22.12 Tallinna külje alla kerkib kolme aastaga Metsa elamurajoon
22.12 Hans H. Luik plaanib osta kinnisvara Pirita tee ääres
22.12 Kalev REC müüs maha Tere Maja kinnisvaraarendusprojekti
22.12 VP Market avab neljapäeval Tallinnas kolm uut kauplust
21.12 Vallasasi ei sobi enam laenu pandiks
21.12 Tartu linnavalitsust tabas veel üks detailplaneeringuskandaal
21.12 Tallinn algatab Lasnamäe elamualade üldplaneeringu
21.12 Volikogu peab otsustama Haaberstisse elurajooni rajamise
21.12 Markko Märtin omandab suure osa vanalinnamajast
21.12 Pärnu vana haigla hoone ostab OÜ Kivimäe Puhkekodu
21.12 Gross avas uue poe, jõudmata ära oodata detailplaneeringut
20.12 Kalleim äri- ja tootmismaa on Tallinnas, Tartus, Saaremaal
20.12 Saue külje alla kerkib uus 30-hektariline elamurajoon
20.12 Keskkonnakaitsjad nõuavad üle kahe korra kallimat elektrit
20.12 Mõte: energia liigtarbimine võiks minna maksu alla
20.12 Tallinn plaanib tuleval aastal müüa 65 linnavara objekti
KoduKauniks

Soovid kinnisvara myya?

Spordimaailm

Jata soov

 
Kinnisvarauudised Ehitusuudised Rahandusuudised Majandusuudised Maakonnauudised
  Otsi uudist märksõna järgi Otsi uudist kuu järgi
Ansip: neljarealist Tallinna-Tartu teed pole praegu vaja
23. detsember 2005
BNS
Peaminister Andrus Ansipi sõnul on Tallinna-Tartu maantee neljarealiseks ehitamine tuleviku küsimus, ent praegu puudub selleks vajadus.

"Tee ehitusele peavad eelnema põhjalikud uuringud, teed ei saa rajama hakata nii, et me täna lihtsalt otsustame selle valmis teha," ütles Ansip BNS-ile.

Reformierakondlasest peaminister märkis, et suurim probleem Tallinna-Tartu maanteel on praegu linnadesse sissesõidud.

"Ei ole mõtet vähendada Tartust Tallinna sõitmise aega teelaiendusega viie minuti võrra, kui Tallinna piiril tuleb pool tundi ummikus oodata," lausus Ansip.

Tallinna-Tartu maantee neljarealiseks ehitamist on ajakirjanduse vahendusel toetanud pärast Andrus Ansipit Tartu linnapeaks saanud reformierakondlane Laine Jänes.

Maanteeameti hinnangul on Tallinna-Tartu neljarealise tee rajamine mõeldav ja vajalik alles siis, kui liiklustihedus kasvab praegusega võrreldes kolm korda.

Praegu sõidab ööpäevas Tallinnast Tartusse ehk läbib kogu trassi täies ulatuses 3000 autot: 1500 ühes ja sama palju teises suunas. Maanteeameti peadirektori abi Tiina Reismanni sõnul peaks neljarealise tee ehitamiseks olema ööpäevane liiklussagedus kogu trassi ulatuses umbes 10.000 autot.

Reismann lisas, et lõiguti on liiklus Tallinna-Tartu maanteel küll tihedam, kuid tegemist on kohaliku pendelliiklusega Tallinna, Paide ja Tartu juures. Lisaks väikesele liiklustihedusele on probleemiks ka neljarealise tee kõrge hind, mis võib ulatuda kuni kuue miljardi kroonini.

Maanteeamet tegi Tallinna-Tartu maantee osas teostatavuse uuringu viimati 1999. aastal. Selle uuringu järeldus oli, et neljarealise esimese klassi maantee saab ehitada kuni Koseni.

Ka majandusministeerium on kinnitanud, et neljarealise tee rajamine Tallinnast Tartuni välja ei ole vähemalt lähema kümne aasta jooksul mõeldav.
Veel samal teemal
Tallinn-Tartu maantee ehituseks plaanib riik 5,2 miljardit :10. May 06
Tallinna-Tartu kiirtee peab ootama piisavat liiklustihedust :12. Dec 05
Tallinn-Tartu neljarealist teed lähikümnendil ei tule :09. Dec 05
Telli uudiste kokkuvõte e-postile: